ما را در سایت None دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 16:04
6 اسفند تولدمه ولی دوسش ندارم
از ماه فروردین بدم میاد تولد شناسنامه ایم فروردینه
کلا تولد برای هر کسی خوب و لذت بخشه غیر از من .

کاش هیچ کسی برام تولد نمی گرفت . ولی افسوس سالی دو بار برام تولد می گیرند.
.
.
.
خسته ام
ما را در سایت None دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 16:04